دانلود بازی جذاب و فکری Unblock Me FREE برای اندروید

پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 268
نویسنده : محمد سبزکار

Unblock Me FREE,دانلود بازی پازل برای اندرید

دانلود بازی جذاب و فکری Unblock Me FREE برای اندروید

بازی های فکری علاوه بر سرگرمی افزایش اعتماد به نفس کاربران از بروز آلزایمر نیز پیشگیری می‌کند. بازی بسیار جذاب و اعتیادآور Unblock Me FREE برای اندروید نیز جزو بهترین بازی های فکری به شمار می‌رود که با اولین اجرای آن، حسابی به این بازی وابسته خواهید شد. در این بازی هوشمندانه شما باید چوب قرمز رنگ موجود در صفحه را از صفحه خارج کنید. دقت داشته باشید که این چوب با چوب های دیگری که در جهات افقی و عمودی قرار گرفته است، محصور شده و شما باید برای خارج کردن چوب قرمز رنگ ابتدا راه را برای آن باز کنید! قوانین اجرای این بازی نیز بسیار ساده است. چوب های افقی فقط به چپ یا راست حرکت می‌کند و چوب های عمودی به بالا و پایین. به همین راحتی می توانید قوانین این بازی را به سنین ۵ تا ۵۰ سال آموزش دهید و ساعت ها آنها را سرگرم کنید. امیدواریم از این بازی فکری و پازل برای اندروید لذت ببرید.

لطفا جهت دانلود رایگان بازی Unblock Me FREE برای اندروید ازاندرویدبازار به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

از جمله امکانات بازی Unblock Me FREE :

- پشتیبانی از دو سبک بازی آرام و رقابتی

- برخورداری از چهار سطح مختلف از مبتدی تا حرفه ای

- بهر همندی از ۴۲۰۰ پازل با سطوح های سخت و آسان

- پشتیبانی از سیستم امتیازدهی برای افزایش حس رقابت

- پشتیبانی از قابلیت برگشت به عقب برای رفع خطای احتمالی در حرکت

- و مهمترین قابلیت آن، استفاده کاملا رایگان و بدون محدودیت از نسخه مجانی این بازی است

نکته: تفاوت نسخه تجاری این بازی با نسخه رایگان آن در برخورداری از ۹۰۰۰ پازل مختلف است.

 

لینک دانلود:

Unblock.Me.FREE-1.3.6.3_androidbazar18.apk - 14.9 MB


AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

:: موضوعات مرتبط: بازي اندروید , ,
:: برچسب‌ها: download Unblock Me FREE , Unblock Me FREE , بازی Unblock Me FREE , بازی Unblock Me FREE برای Android , بازی Unblock Me FREE برای آندروید , بازی Unblock Me FREE برای آندرویید , بازی Unblock Me FREE برای اندروئدی , بازی Unblock Me FREE برای اندروئید , بازی Unblock Me FREE برای اندروید , بازی Unblock Me FREE برای اندرویید , بازی فکری , بازی فکری بیرون کشیدن بلاک از صفحه , بازی فکری بیرون کشیدن چوب از صفحه , بازی پازلي , بازی پازلی , بازی پازلی برای اندروید , بازی کم حجم , بازی کم حجم برای اندروید , بازی کم حجم موبایل , دانلود بازی Unblock Me FREE , بازی اندروید , دانلود بازی اندروید , بهترین بازی های اندروید , بازی برای اندروید 4 , بازی برای اندروید 4 به بالا , دانلود , لوکسبلاگ , mobile-777 , download android games , beast android , game car for android , download game , just android game ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: